PDA

View Full Version : Born Ready maybe not learning his lessons just yet?



aaronb
01-20-2011, 06:50 PM
From Deadspin:

http://deadspin.com/5739185/nba-players-dont-stiff-your-hookers-or-theyll-blow-up-your-spot-featuring-the-return-of-ms-candy-deepthroat

BornReady#6
01-20-2011, 06:53 PM
How you gonna call $604 a thousand????????

pacer4ever
01-20-2011, 06:54 PM
damm he should be banned from NY always gets him

xIndyFan
01-20-2011, 06:54 PM
:laugh: $1000. stupid.

maybe our boy lance is a bit of a slow learner indeed.

pacer4ever
01-20-2011, 06:59 PM
where are the security guards normaly an NBA team rents out the whole floor no ones allowed w/o team permission

Sookie
01-20-2011, 06:59 PM
When will these men learn to get the high end escorts. Seriously, they have enough money..And those girls are discreet.

BornReady#6
01-20-2011, 06:59 PM
http://www.youtube.com/watch?v=8ZoY-JUgvXo

OMG THAT IS THE VIDEO, AND LANCE IS SOFT IN THA BOOTY, HEY HICKS, HOW CAN I CHANGE MY USER NAME? LETS GET THIS SUSAN OUTTA HERE BEFORE THE WHOLE TEAM ENDS UP ON A MAURY POVICH PATERNITY SHOW.


OMG @ 5:48 "You was $@%&*@$%# him in his #%@.

aaronb
01-20-2011, 07:00 PM
where are the security guards normaly an NBA team rents out the whole floor no ones allowed w/o team permission


I'm sure Girls get past security if the player wants them to.

BringJackBack
01-20-2011, 07:00 PM
:birdobrien:

Psyren
01-20-2011, 07:01 PM
*sigh*

Well, at least since he was short he didn't push them down a flight of stairs when they asked for their money...

:rimshot:

....too soon?

pacer4ever
01-20-2011, 07:01 PM
lol at the tv show on lol

BornReady#6
01-20-2011, 07:02 PM
I wonder if their pimp has some sort of collector that will hunt Lance down.

pacer4ever
01-20-2011, 07:02 PM
5:48 OMG LOL THATS GAY *** ****

aaronb
01-20-2011, 07:03 PM
I wonder if their pimp has some sort of collector that will hunt Lance down.


I wonder if a cease and desist letter from Lance would stop the collection calls?

BornReady#6
01-20-2011, 07:04 PM
These are the sort of actions that eventually lead to....



http://eurthisnthat.com/wp-content/uploads/2009/05/dennis_rodman2008-in-drag-sxs-med-wide.jpg




Can someone photo shop Lances face on there.

BringJackBack
01-20-2011, 07:07 PM
:inbeforethelock:

Let me say this though, I will never think of Lance the same again.. And I have lost all hope in humanity.

pacer4ever
01-20-2011, 07:08 PM
read the commets on you tube omg LOL

pacer4ever
01-20-2011, 07:08 PM
:inbeforethelock:

why would it get locked?

SMosley21
01-20-2011, 07:09 PM
If every player who had relations with escorts/hookers was exposed, we would have a new story every hour on the hour, every day of the year. Hookers and professional athletes come hand in hand.

El Pacero
01-20-2011, 07:09 PM
I never understood why NBA players were following her on twitter, just because of her name, let alone she's called out other players in the past.

There is no denying this one for Lance. And I see this getting a lot bigger in the press because of the video.

It's like it couldn't get any worse for the Pacers, and then it just did.

El Pacero
01-20-2011, 07:11 PM
why would it get locked?

Might wanna remove the embedded video bro. I know the links in the thread, too, but..

Trophy
01-20-2011, 07:12 PM
I like the kid and he's a cool guy, but he needs to grow up.

He can't keep putting himself in these kinds of situations.

pacer4ever
01-20-2011, 07:12 PM
I never understood why NBA players were following her on twitter, just because of her name, let alone she's called out other players in the past.

There is no denying this one for Lance. And I see this getting a lot bigger in the press because of the video.

It's like it couldn't get any worse for the Pacers, and then it just did.

NBA players follow a lot of hookers/pornstars on twitter 2 bad lance couldnt have just paid like the rest of them lol

BringJackBack
01-20-2011, 07:12 PM
why would it get locked?

...The disgusting nature, and the "You XXXXXXXX him in his XXX?" part.

I was :eek:, :-o, then I was :o, :hmm:, and then finally I was :lol:, :lol2:, and :laugh:.

Then I got to 5:48, and I was like:

:wtf2:

SMosley21
01-20-2011, 07:12 PM
These are the sort of actions that eventually lead to....



http://eurthisnthat.com/wp-content/uploads/2009/05/dennis_rodman2008-in-drag-sxs-med-wide.jpg




Can someone photo shop Lances face on there.

Look at you. Your freaking username is Lance Stephenson's nickname and now all of a sudden he gets caught out there and you're the one bashing him the hardest. Makes you look pretty ridiculous.

BringJackBack
01-20-2011, 07:14 PM
...Anybody have any new nicknames for Lance??

Heisenberg
01-20-2011, 07:16 PM
This is just classless on all levels. I'm ready for this headache to be over already.

BornReady#6
01-20-2011, 07:18 PM
Look at you. Your freaking username is Lance Stephenson's nickname and now all of a sudden he gets caught out there and you're the one bashing him the hardest. Makes you look pretty ridiculous.


LOL, sorry sheriff, let me know what to do, I ll just wait here quietly for further instructions.

Trophy
01-20-2011, 07:18 PM
I want him to stay, but this isn't a team that's gonna put up with this kind of nonsense.

In fact, no teams are putting up with it anymore and less off the court incidents are occuring in the NBA this season.

pacer4ever
01-20-2011, 07:19 PM
...The disgusting nature, and the "You XXXXXXXX him in his XXX?" part.

I was :eek:, :-o, then I was :o, :hmm:, and then finally I was :lol:, :lol2:, and :laugh:.

Then I got to 5:48, and I was like:

:wtf2:

read the comments by her on you tube so ****ing funny she is the poster lol

BornReady#6
01-20-2011, 07:19 PM
...Anybody have any new nicknames for Lance??


Lance "Born Ready to Pay Child Support" Stevenson.

pacer4ever
01-20-2011, 07:20 PM
I want him to stay, but this isn't a team that's gonna put up with this kind of nonsense.

In fact, no teams are putting up with it anymore and less off the court incidents are occuring in the NBA this season.

this **** happens all the time hookers and the nba are like coffe and cream moral of the story Lance pay the girl

BornReady#6
01-20-2011, 07:21 PM
REAL Gs ****4 FREE. :laugh:

hoops_guy
01-20-2011, 07:22 PM
http://i268.photobucket.com/albums/jj38/captainmubbers/barbrady.jpg

bellisimo
01-20-2011, 07:23 PM
didn't Carmelo and others have some recent alterations with escorts/groupies?

pacer4ever
01-20-2011, 07:24 PM
REAL Gs FUX 4 FREE. :laugh:




:laugh::laugh::laugh:

DemonHunter1105
01-20-2011, 07:24 PM
That was simultaneously one of the most disturbing yet hilarious videos I have ever seen on Youtube.

vnzla81
01-20-2011, 07:27 PM
How we know is him? can you see his face? I couldn't see s***

Trophy
01-20-2011, 07:28 PM
You can barely hear Lance in the video.

It's pretty funny that this was actually being recorded.

pacer4ever
01-20-2011, 07:29 PM
How we know is him? can you see his face? I couldn't see s***

Thats him u can tell by his vocie

Shade
01-20-2011, 07:30 PM
I told you guys Lance would be a recurring headache for us.

Dude has more incidents than minutes on an NBA court.

BornReady#6
01-20-2011, 07:33 PM
from her website

http://candydeepthroat.com/home/wp-content/uploads/2011/01/Candy-Lance-3.jpg
http://candydeepthroat.com/home/wp-content/uploads/2011/01/Candy-Lance-5-200x300.jpg

Trophy
01-20-2011, 07:34 PM
I wonder what Bird would say if he saw this video.

hoops_guy
01-20-2011, 07:34 PM
Okay, here's the big question; Is this guy a bigger dumbass than Ron Artest was? I mean seriously, two **** ups in a span of about five months?

How stupid and classless.

Dr. Awesome
01-20-2011, 07:35 PM
"Ok so I'll hit u when I get to the city"

Poor choice of words buddy...

Sookie
01-20-2011, 07:35 PM
How we know is him? can you see his face? I couldn't see s***

You can call his phone number and find out..

pacer4ever
01-20-2011, 07:35 PM
I wonder what Bird would say if he saw this video.

"i thoght it was fine till 5:48" lol

BornReady#6
01-20-2011, 07:35 PM
Another athlete exposed as being a client. They just love how my Candy tastes, they tell me to just throw it in the bag.

She is nasty like Kat Stax, I would still hit Kat if she wasnt so nasty though, I cant lie.

pacer4ever
01-20-2011, 07:36 PM
You can call his phone number and find out..

he's probly been getting calls all day

xBulletproof
01-20-2011, 07:37 PM
Anyone call Lance yet?

WTF

BornReady#6
01-20-2011, 07:38 PM
"i thoght it was fine till 5:48" lol

Exactly, I was like wtf? he just got some dome, but then boom, 5:48 and I lost it. :laugh:

SMosley21
01-20-2011, 07:39 PM
yeah this thread is definitely getting locked. You can tell the ages of some of the posters on here without even knowing birth dates.

pacer4ever
01-20-2011, 07:40 PM
could she go 2 jail 4 this?

BornReady#6
01-20-2011, 07:42 PM
Nah, hookin in NY is common, this aint nothing new. I am 27 smosley, y are u hating so much, if you dont like the content, read another thread. No one has said anything untrue or out of line here. Whats the problem?

Trophy
01-20-2011, 07:42 PM
Whatever happened to the girl Lance pushed down the stairs?

vnzla81
01-20-2011, 07:43 PM
You guys need to calm down and remove some of your posts or this is getting locked for sure :twocents:

BornReady#6
01-20-2011, 07:44 PM
Whatever happened to the girl Lance pushed down the stairs?

His baby mama? This is his FB update as of 1-10-11. This guy is a mess.


I'm just happy that I don't have to deal with the stress no more. I'm just happy all the stress is behind me. This is a new year and happy that I have my family beside me at all times

:happydanc

SMosley21
01-20-2011, 07:50 PM
Nah, hookin in NY is common, this aint nothing new. I am 27 smosley, y are u hating so much, if you dont like the content, read another thread. No one has said anything untrue or out of line here. Whats the problem?

I'm not "hatin". I'm pointing out the level of immaturity in the thread. Some of you seem more excited (?) about this story than anything else I've seen on here in months. Seems a little strange.

able
01-20-2011, 07:51 PM
Let me guess this is during the last trip to New York?? the one the Pacers made sure Lance was NOT on the plane ? The one they kept him away from ?

pacer4ever
01-20-2011, 07:52 PM
I'm not "hatin". I'm pointing out the level of immaturity in the thread. Some of you seem more excited (?) about this story than anything else I've seen on here in months. Seems a little strange.



I just cant belive he is that dumb to not pay $1000. It seems pretty simple plus that video was priceless. Just another bad decsion by Lance they are pileing up now.

pacer4ever
01-20-2011, 07:54 PM
Let me guess this is during the last trip to New York?? the one the Pacers made sure Lance was NOT on the plane ? The one they kept him away from ?

I watched the game he was in NY at the game. I dont know what ur trying to point out?:confused:

BornReady#6
01-20-2011, 07:54 PM
Yeah there is really no excuse for this, I m sure he had a debit card, she could have ran it on her Iphone app, or charged his paypal. This is totally unacceptable, something seems fishy!

DemonHunter1105
01-20-2011, 07:56 PM
I am not excited by this at all. But I will admit with the tough loss last night, and having my hopes of trading TJ for AR or somebody shot down earlier today, this did provide some comic relief.

No question Lance should probably not be anywhere close to girls like this, it is just asking for trouble. But when I saw the thread title, I was expecting another violent crime of some sort.

To see this video instead was a bit of a "pleasant surprise" in my eyes.

If you guys see it another way, I could totally understand.

BornReady#6
01-20-2011, 07:57 PM
I'm not "hatin". I'm pointing out the level of immaturity in the thread. Some of you seem more excited (?) about this story than anything else I've seen on here in months. Seems a little strange.

Well I assure you its all good, dont worry bout us, we going be okay. Thnx 4 the concern though, you just dont let a girl violate you like that, while perpetrating as an NBA player, and except to keep player points.

able
01-20-2011, 07:57 PM
I watched the game he was in NY at the game. I dont know what ur trying to point out?:confused:

watched it too and did not see him, but i do remember that there was a blurb somehwere on pacers.com that lance would not make the trip.

hoops_guy
01-20-2011, 07:59 PM
watched it too and did not see him, but i do remember that there was a blurb somehwere on pacers.com that lance would not make the trip.

He was in New York. They showed a closeup of him in his suit while Breen and Frazier talked about him in high school followed by them bringing up him assaulting the girl.

BornReady#6
01-20-2011, 07:59 PM
I am not excited by this at all. But I will admit with the tough loss last night, and having my hopes of trading TJ for AR or somebody shot down earlier today, this did provide some comic relief.

No question Lance should probably not be anywhere close to girls like this, it is just asking for trouble. But when I saw the thread title, I was expecting another violent crime of some sort.

To see this video instead was a bit of a "pleasant surprise" in my eyes.

If you guys see it another way, I could totally understand.

This is exactly it, and even through all of the conservative Indiana trash talk he took, I stood by him (and so did a ton of other, tons and tons of people), and really believed in him. I have meet the guy once, and talked to him a couple times online, and through all his actions he seemed to be coming around, but then this, and what are you to do? Cant get mad, so just laugh it off.

pacer4ever
01-20-2011, 07:59 PM
watched it too and did not see him, but i do remember that there was a blurb somehwere on pacers.com that lance would not make the trip.

He was there i have it on LP BB. Mike Breen was talking about how he was so good at Lincoin HS. Go back and watch u will see him.

Heisenberg
01-20-2011, 08:00 PM
He was in New York. They showed a closeup of him in his suit while Breen and Frazier talked about him in high school followed by them bringing up him assaulting the girl.
Yeah he was absolutely there, I remember specifically because they gave him a closeup and he did some weird head bobbing thing.

able
01-20-2011, 08:05 PM
i stand corrected; he was there

i plead old age

Psyren
01-20-2011, 08:15 PM
I'm not here to defend Lance, or say he's innocent or guilty in this case.

But honestly, how much credibility does this woman get? I mean seriously, look at what she does for a living. That's a major red flag

(Not that there's anything wrong with that profession if that's your thing. But it comes with a major stereotype).

He could be guilty or innocent. But honestly, her word probably carries very little credibility.

I didn't watch the whole video, so if somewhere it's proven he shorted her the money, please disregard this whole post.

Heisenberg
01-20-2011, 08:18 PM
It is worth noting this kinda thing is really, really commonplace in the world of pro sports. Ronny Turiaf has pictures out there with this girl from a few weeks ago.

But I don't care. Lance has a history other guys don't in a market different than most. He's not worth the headache.

PR07
01-20-2011, 08:43 PM
Lance isn't worth the headaches to me at this point. This is just more bad publicity.

Hicks
01-20-2011, 09:19 PM
Might wanna remove the embedded video bro. I know the links in the thread, too, but..

Yeah... let's just leave this one to a link, please.

DEEman
01-20-2011, 09:20 PM
...Anybody have any new nicknames for Lance??
Lass will do it for now.. What a... The guy needs to get his head straight and act more like a rolemodel. At least for the first 2 years. And than we trade him and he can do all this stuff without me complaining.. Pfff

Hicks
01-20-2011, 09:23 PM
yeah this thread is definitely getting locked. You can tell the ages of some of the posters on here without even knowing birth dates.

If it does get locked, that will be the reason. "Sex! Hey-- hey guys! Sex! OMG something other than vanilla sex OMG OMG OMG OMG OMG"

.............

:picard:

Hicks
01-20-2011, 09:25 PM
Let me guess this is during the last trip to New York?? the one the Pacers made sure Lance was NOT on the plane ? The one they kept him away from ?

I saw him on the bench for that game.

Hicks
01-20-2011, 09:29 PM
If nothing else, I think I'll label this whole thing as just plain awkward. I don't think this changes anything with the team unless the media and the ignorant non-fans really, really take this and run with it. Which is possible.

BornReady#6
01-20-2011, 09:35 PM
I can see that, and right now Bird is giving Lance the smiling, wtf were you think speech, and saying, well lets see how it plays out.

Sookie
01-20-2011, 09:37 PM
If nothing else, I think I'll label this whole thing as just plain awkward. I don't think this changes anything with the team unless the media and the ignorant non-fans really, really take this and run with it. Which is possible.

Well..and Lance is a rookie..and his teammates will hear about it. And I got the feeling they liked to pick on him before..so now....:laugh:

BornReady#6
01-20-2011, 09:40 PM
Well..and Lance is a rookie..and his teammates will hear about it. And I got the feeling they liked to pick on him before..so now....:laugh:
speaking of pick, is it me, or is he constantly picking his nose during the game?

pacer4ever
01-20-2011, 09:43 PM
speaking of pick, is it me, or is he constantly picking his nose during the game?

Im normaly watching the game not him so couldnt tell him

BornReady#6
01-20-2011, 09:44 PM
Im normaly watching the game not him so couldnt tell him

u dont see him a lot, but when u do, he is sitting on the bench, or standing in the huddle, picking his nose.

kidneypuncher
01-20-2011, 09:45 PM
Can't watch the video because I'm at work but a number of concerns:

1. Doing something illegal
2. Doing something illegal before an important court date
2. Reportedly not paying for his "services" shows a lack of respect in and of itself
3. Potentially cheating on girlfriend he physically abused, if they are still together and there isn't "permission", is not a step in the right direction about treating women better

This, if true, could be a last straw. Obviously, there is information I do not know and cannot be sure of.

90'sNBARocked
01-20-2011, 09:45 PM
my favorite is

Damn that sound like some good head lol tyakack 1 hour ago

@tyakack HE CLAIMS IT WAS THE BEST! he never came from head b4 me

candyDEEPTHROAT1 1 hour ago



:laugh::laugh::laugh:

Boy that Candy is one classy lady.

I really hope she doesn't have any sons, it would be murder on them

BornReady#6
01-20-2011, 09:51 PM
Can't watch the video because I'm at work but a number of concerns:

1. Doing something illegal
2. Doing something illegal before an important court date
2. Reportedly not paying for his "services" shows a lack of respect in and of itself
3. Potentially cheating on girlfriend he physically abused, if they are still together and there isn't "permission", is not a step in the right direction about treating women better

This, if true, could be a last straw. Obviously, there is information I do not know and cannot be sure of.

Exactly, this is just another sign that he is going to be trouble. What kind of man has this type of opportunity for a career, a women and child that adore him, and everything that comes with the NBA life, and would risk it all on someone named "Deepthroat"?

90'sNBARocked
01-20-2011, 09:54 PM
This reminds me of putting my faith in Ron, despite what had happened, only to have him ask for a trade

Its not about morals to me as it is more stupidity. As has been said before, this is probably way more common in the NBA then we know

Where the hell was Clark Kellogg?

kidneypuncher
01-20-2011, 09:59 PM
I cannot really see many situations where Clark Kellog can be blamed for this. You can't keep Lance in a Pacer jail.

purdue101
01-20-2011, 10:07 PM
How do we even know any of this is truthful? The woman has a reputation for going after pro athletes (Matt Barnes). She may know Lance, hence having his number. She could just as easily create a ficticious number under his name in her phone and send these text msgs back and forth. Not once do we see Lance's face either.

One thing I noticed, she clearly states twice in her video that this incident occurs at 1am. Yet she posts on her website a text from "Lance" at 4am asking where she is, to hurry up, etc. Slip up.

Cherokee
01-20-2011, 10:18 PM
To Lance's credit, she only said he was short on cash!

BlueNGold
01-20-2011, 10:19 PM
This reminds me of putting my faith in Ron, despite what had happened, only to have him ask for a trade

Its not about morals to me as it is more stupidity. As has been said before, this is probably way more common in the NBA then we know

Where the hell was Clark Kellogg?

The only think stupid about this is that the Pacers ever acquired him.

This incident is nothing compared to what you have to look forward to.

Enjoy another decade of disgrace!

I Love P
01-20-2011, 10:21 PM
Anyone try that number?

travmil
01-20-2011, 10:25 PM
...Anybody have any new nicknames for Lance??

How 'bout "Porn Ready"?

pacer4ever
01-20-2011, 10:57 PM
Anyone try that number?

cgg tried and it was disconnected lol

graphic-er
01-20-2011, 11:03 PM
Can't watch the video because I'm at work but a number of concerns:

1. Doing something illegal
2. Doing something illegal before an important court date
2. Reportedly not paying for his "services" shows a lack of respect in and of itself
3. Potentially cheating on girlfriend he physically abused, if they are still together and there isn't "permission", is not a step in the right direction about treating women better

This, if true, could be a last straw. Obviously, there is information I do not know and cannot be sure of.

Its not illegal if you don't pay for it.... I mean no money ever exchanged hands. Infact Lance didn't commit any crime here, as it would be a crime to pay for it.

Sookie
01-20-2011, 11:22 PM
Its not illegal if you don't pay for it.... I mean no money ever exchanged hands. Infact Lance didn't commit any crime here, as it would be a crime to pay for it.

He paid half..

I didn't know it was that expensive..

90'sNBARocked
01-20-2011, 11:45 PM
He paid half..

I didn't know it was that expensive..

With a name like Deepthroat, one would tend to think a professional would cost

Oh that Lance

90'sNBARocked
01-20-2011, 11:46 PM
The only think stupid about this is that the Pacers ever acquired him.

This incident is nothing compared to what you have to look forward to.

Enjoy another decade of disgrace!

Im really not following why you used my quote for that response

1984
01-20-2011, 11:49 PM
I heard Stephenson said, "Short on cash? No. I told you, I ordered the lobster."

http://www.provokator.org/files/YellowFiddlerCrab02-OnSandBeach-Closeup.jpg

1984
01-20-2011, 11:57 PM
How 'bout "Porn Ready"?

How about, "Enough Already"?

PacerGuy
01-21-2011, 12:01 AM
If nothing else, I think I'll label this whole thing as just plain awkward. I don't think this changes anything with the team unless the media and the ignorant non-fans really, really take this and run with it. Which is possible.

IMO this is a big deal on a site like this, but 95% of fans will see/ hear nothing about this. Can't see the media running w/ this. LeBron, Yes - but this is a 2nd round pick that has not even seen the floor.
This won't give Candy a full 15 min's she is looking for.

smj887
01-21-2011, 12:26 AM
If anything, this shows Lance's intelligence. It's not like she can go to the cops; he knew she'd have no legal recourse if he didn't pay her. It's like pulling a dine and dash on a restaurant that's not allowed to serve food. He takes this intelligence and applies it to his game, and he's gonna be lethal.

But in all seriousness, a young athlete with a lot of cash bought a hooker and was perhaps unfaithful to his S/O. Can't say that I'm really all that shocked. Bad timing with the court date coming up, but it's not the end of the world.

xBulletproof
01-21-2011, 12:39 AM
...... I'm rather baffled at all the people who seem to disregard that this is well .... AGAINST THE LAW.

I guess it's okay as long as you don't get caught by the police, eh? SMH.

90'sNBARocked
01-21-2011, 12:45 AM
...... I'm rather baffled at all the people who seem to disregard that this is well .... AGAINST THE LAW.

I guess it's okay as long as you don't get caught by the police, eh? SMH.

Why does it get you upset how others feel? Not trying to call you out but I never really understood that

AS the saying goes what you eat dont make me ***

1984
01-21-2011, 12:46 AM
...... I'm rather baffled at all the people who seem to disregard that this is well .... AGAINST THE LAW.

I guess it's okay as long as you don't get caught by the police, eh? SMH.

I wish I could thank your post more than once. Morally, Stephenson seems to have a broken compass. In regard to the franchise, Stephenson is going to become a cancer.

xBulletproof
01-21-2011, 12:46 AM
Why does it get you upset how others feel? Not trying to call you out but I never really understood that

AS the saying goes what you eat dont make me ***

When did I say I was upset? Baffled just means confused.

HC
01-21-2011, 12:46 AM
In and of itself maybe not a big deal. However, there were murmurs about him prior to the draft. And now here he is not too far in the future slapping oportunity in the face. I see a pattern developing so I guess the question is what next?

90'sNBARocked
01-21-2011, 12:54 AM
When did I say I was upset? Baffled just means confused.

your right, but it still I just tend not to worry about others moral concept

Either way I think were all in agreement that it was a poor decision on Lance's part

Sookie
01-21-2011, 12:55 AM
...... I'm rather baffled at all the people who seem to disregard that this is well .... AGAINST THE LAW.

I guess it's okay as long as you don't get caught by the police, eh? SMH.

Honestly, I think this whole "hiring a hooker" thing..obviously adds to the "Lance doesn't respect women" idea..

He's certainly not the first NBA player to higher a hooker. Certainly (and wtf, aren't there groupies that do this stuff for FREE..) not the first. Probably not the first on the team, and we've got a pretty clean team.

However, if someone was trying to educate him on women, women's issues, and respecting women...which I would hope would be the plan in trying to help him out..I would think that a prostitute would not be something he'd do.

So..I'm not going to condemn him for it because that's just the NBA lifestyle, and I get that. But I think he needs a bit more education.

BornReady#6
01-21-2011, 01:39 AM
...... I'm rather baffled at all the people who seem to disregard that this is well .... AGAINST THE LAW.

I guess it's okay as long as you don't get caught by the police, eh? SMH.

Its because well, we are the people, the law is supposed to reflect us, not vice versa, and most of us dont feel that the oldest profession in the world should be illegal, except xbulletproof.

El Pacero
01-21-2011, 01:50 AM
He's in trouble already and he did something that is illegal (regardless of your feelings or how many others do it.) Not a good idea.

His past troubles were related to women, as Sookie said, and he gets in "trouble" with another woman. Not a good idea.

He chooses a "public woman" who is all over Twitter and has previously publicly called out other NBA players and their business. Very few escorts are that public with their business. Not a good idea.

He sends text messages to said computer-loving / cell-phone-tweeter escort so she can screen capture them. Not a good idea.

He decides not to pay her money owed even though she is known in the media, has nearly 26,000 followers on Twitter and proudly boasted she nixed Matt Barnes wedding. He may have thought they were "cool" but still... Not a good idea.

He is supposedly with the same girlfriend (pacer4ever and I saw him and what looked like her together and talked to them) he got in trouble with, she called him out to police, and he's still putting himself in bad situations. Not a good idea.

I'm seeing this story reposted by other sites, but not nearly to the degree I thought which is awesome. Don't get me wrong, l love to have fun and wrestle women, but there are so many "not good ideas" I can come up with for this one situation... I'm beginning to think Lance doesn't have only bad luck.

xBulletproof
01-21-2011, 01:53 AM
Its because well, we are the people, the law is supposed to reflect us, not vice versa, and most of us dont feel that the oldest profession in the world should be illegal.

http://picdump.darph.net/wp-content/uploads/2008/12/sisko-facepalm.jpg

BornReady#6
01-21-2011, 01:55 AM
Don't get me wrong, l love to have fun and wrestle women,


HAHA thats awesome!!

Foul on Smits
01-21-2011, 02:02 AM
No stairs were harmed while making this video

Hicks
01-21-2011, 02:05 AM
Let's keep our politics out of this, please. I'll simply remove such comments from here on.

Foul on Smits
01-21-2011, 02:13 AM
Born Stupid

Dr. Hibbert
01-21-2011, 05:22 AM
You all are so quick to jump to conclusions. How do you know he wasn't trying to get help? This team has blown so many layups this year, maybe Lance was trying to get some proper coaching on how to leave a finger roll at the rim and get it in the hole.

Trader Joe
01-21-2011, 09:49 AM
Ya know, I dunno if I'd care that much in the scheme of things, but when you still have charges pending against your from pushing the mother of your kid down a flight of stairs, you should probably avoid getting your *** fingered by hookers with a video recorder.

Trader Joe
01-21-2011, 09:51 AM
Well I assure you its all good, dont worry bout us, we going be okay. Thnx 4 the concern though, you just dont let a girl violate you like that, while perpetrating as an NBA player, and except to keep player points.

Perpetrating as an NBA player....

Probably the funniest thing I've ever read on here. :laugh:

Trader Joe
01-21-2011, 09:57 AM
...... I'm rather baffled at all the people who seem to disregard that this is well .... AGAINST THE LAW.

I guess it's okay as long as you don't get caught by the police, eh? SMH.

Yes, it is against the law. Unfortunately, it's probably also common place in pro sports.

What bothers me more is, here is a guy who is standing against charges of assault and battery against the mother of his child, and when he should be laying low he's getting blown by two hookers with a camcorder and one of these named "Candy Deepthroat" I mean how dumb can you get?

That's like a mini-plot out of The Replacements 2 or something.

Trader Joe
01-21-2011, 09:59 AM
Its because well, we are the people, the law is supposed to reflect us, not vice versa, and most of us dont feel that the oldest profession in the world should be illegal, except xbulletproof.

Does your signature really need to be 10+ lines long?

owl
01-21-2011, 10:13 AM
Why does it get you upset how others feel? Not trying to call you out but I never really understood that

AS the saying goes what you eat dont make me ***

The saying also goes "No man is an island"

or "One bad apple spoils the whole barrel"

What we as individuals do affects those around us for good or ill.

1984
01-21-2011, 11:28 AM
We should have kept Magnum.

31andonly
01-21-2011, 12:09 PM
This guy is simply one of the less intelligent terrestrials.

thewholefnshow31
01-21-2011, 12:27 PM
I am not going to condemn the guy becuase if I had it my way prostitution would be legalize and regulated. I could not care less what he does with his money as long as he is not hurting anyone, but your average fan is not going to see it that way here in Indy.

They will just look at him and say he is just another thug. The average fan in Indy now still acts like this team is running around shooting guns off at strip clubs or getting shot at near the Conrad.

He will probably be a PR nightmare for his entire time here and the Pacers will probably have to let him go. When trying to rebuild your fan population in your home city having a guy involved with prostitutes and allegedly throwing women down stairs is not going to help.

Evan_The_Dude
01-21-2011, 12:32 PM
Bird reactions to video:

"You let her what?"

and

"You had to hire a prostitute in your own stomping grounds? You couldn't call an old friend or something? bwahahahahahahahahaha"

Evan_The_Dude
01-21-2011, 12:35 PM
Seriously though, this will go away pretty quickly. Because for one you never see Lance in the video, and 2 by the time this video gets too widespread his phone number will have changed. He's not doing anything that's not common, except maybe the prostitute part. He could have done better I'm sure....

rock747
01-21-2011, 05:07 PM
Born ready to be an idiot...

Kuq_e_Zi91
01-21-2011, 05:34 PM
I was one of his biggest supporters when he was drafted. I followed him in high school. I defended his sex assault case, I even defended his staircase case (?). However, this is enough. I'm done with this dude. He's dead to me. He had his chance, he had his second chance, and if the Pacers give him a third one then shame on them. There's many more deserving players in the world than Lance. Let someone else get their shot in the NBA because obviously Lance doesn't appreciate it. Get this idiot out of here.

billbradley
01-21-2011, 05:47 PM
who cares? he got a couple hookers and one put fingers in his butt. to each his own. i'm more concerned about his inability to clear his debts.

BlueNGold
01-21-2011, 07:55 PM
Im really not following why you used my quote for that response

I am saying that the decision to acquire Lance was more foolish than what this thread alleges that Lance did.

I'm also saying this is nothing compared to what you have to look forward to in terms of Artest-like (or worse) PR.

Justin Tyme
01-21-2011, 09:56 PM
I said that the Pacers needed to unload this kid in a trade right after the "falling down the stairs" episode. That he'd be a another PR problem waiting to happen. One the Pacers could ill afford after working to clean up the culture of the Pacers. This is one time I hate saying "I told you so." This board was so enamoured with "his potential" that they couldn't see the trees for the forest. Just recently this board has been clamoring to see him play. Well, you got to see him play.... on video. How'd you like it? Trade him for a stale package of chips. If he can't be traded, cut him and send is arse down the road, b4 he can create PR problem #3 for this franchise! He doesn't deserve to wear a Pacers uni!!

Justin Tyme
01-21-2011, 09:59 PM
You all are so quick to jump to conclusions. How do you know he wasn't trying to get help? This team has blown so many layups this year, maybe Lance was trying to get some proper coaching on how to leave a finger roll at the rim and get it in the hole.


ROTFL!!

THAT'S A CLASSIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tora tora
01-21-2011, 10:14 PM
So is this his idea of "staying focused"? :laugh:

90'sNBARocked
01-21-2011, 11:45 PM
The saying also goes "No man is an island"

or "One bad apple spoils the whole barrel"

What we as individuals do affects those around us for good or ill.

I like the quote "judge not, least you be judged" or even better

"He who is without sin, cast the first stone"

90'sNBARocked
01-21-2011, 11:49 PM
I ALWAYS KNEW LANCE WAS MONEY FOR 3 :)

Rimshot

billbradley
01-22-2011, 12:08 AM
I ALWAYS KNEW LANCE WAS MONEY FOR 3 :)

Rimjob

fixed

owl
01-22-2011, 12:53 AM
I like the quote "judge not, least you be judged" or even better

"He who is without sin, cast the first stone"

I am not sure how we got from a philosphical discussion on behavior to these verses.
As a general discussion I judge behavior that is sinful based on what God's standard is.
Judging people is God's domain. None of us are without sin. We all need to repent and
trust Christ for forgiveness. Jesus is the only way to escape God's judgement
As far as sin goes five verses after Jesus made the above quote he said the following...
11She said, "No one, Lord." And Jesus said, "(J)I do not condemn you, either Go From now on sin no more."]
God(Jesus) graciously forgave her. He and only he has that power.

Freddie fan
01-22-2011, 01:10 AM
I was one of his biggest supporters when he was drafted. I followed him in high school. I defended his sex assault case, I even defended his staircase case (?). However, this is enough. I'm done with this dude. He's dead to me. He had his chance, he had his second chance, and if the Pacers give him a third one then shame on them. There's many more deserving players in the world than Lance. Let someone else get their shot in the NBA because obviously Lance doesn't appreciate it. Get this idiot out of here.

Yup, young Lance has already been in a buttload of trouble. I say give him what he obviously wants: the finger http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-finger004.gif (http://www.freesmileys.org/smileys.php)

El Pacero
01-22-2011, 01:11 AM
Is religion now being used to say what Lance did was acceptable or not a bad idea?

To answer the thread title, no I don't think Lance has learned his lesson yet. Probably nuff said here.

gummy
01-22-2011, 03:58 AM
I am not sure how we got from a philosphical discussion on behavior to these verses.
As a general discussion I judge behavior that is sinful based on what God's standard is.
Judging people is God's domain. None of us are without sin. We all need to repent and
trust Christ for forgiveness. Jesus is the only way to escape God's judgement
As far as sin goes five verses after Jesus made the above quote he said the following...
11She said, "No one, Lord." And Jesus said, "(J)I do not condemn you, either Go From now on sin no more."]
God(Jesus) graciously forgave her. He and only he has that power.

^^ Yeah, I don't think this line of argumentation is appropriate for our board at all. I know 90s kind of started it but boy did you run with it!

So 90s...does that mean you're going to stop judging JOB's performance? :laugh:

Peck
01-22-2011, 05:06 AM
^^ Yeah, I don't think this line of argumentation is appropriate for our board at all. I know 90s kind of started it but boy did you run with it!

So 90s...does that mean you're going to stop judging JOB's performance? :laugh:

Meh, Owl just finished what 90's started in this case. It was kind of like watching Danielson take on Mr. Miyagi.

owl
01-22-2011, 08:13 AM
I realize this is not appropriate for this board, so if you want to delete it I have no problem.
The subject changed and I felt I needed to clarify my position.

90'sNBARocked
01-23-2011, 02:03 PM
I am not sure how we got from a philosphical discussion on behavior to these verses.
As a general discussion I judge behavior that is sinful based on what God's standard is.
Judging people is God's domain. None of us are without sin. We all need to repent and
trust Christ for forgiveness. Jesus is the only way to escape God's judgement
As far as sin goes five verses after Jesus made the above quote he said the following...
11She said, "No one, Lord." And Jesus said, "(J)I do not condemn you, either Go From now on sin no more."]
God(Jesus) graciously forgave her. He and only he has that power.

Well said my friend

McKeyFan
01-23-2011, 05:56 PM
"Not Born Again."

Pacerfan
01-25-2011, 02:32 AM
So I was on twitter and saw Candy had tweeted Paul George. She seems to have a thing for Pacer players...she's only following 200 something people but she follows Paul George, Danny, and Brandon. I hope all of them are smart enough not to get involved with her...

Mackey_Rose
01-25-2011, 06:26 AM
So I was on twitter and saw Candy had tweeted Paul George. She seems to have a thing for Pacer players...she's only following 200 something people but she follows Paul George, Danny, and Brandon. I hope all of them are smart enough not to get involved with her...

My guess is she just has a thing for guys who are young, dumb, and rich.

A lot of NBA players fit into this category. The team that they are on is irrelevant.

naptownmenace
01-25-2011, 01:59 PM
Its because well, we are the people, the law is supposed to reflect us, not vice versa, and most of us dont feel that the oldest profession in the world should be illegal, except xbulletproof.

I hate that misnomer that prostitution is the oldest profession in the world. Farming is definitely the oldest profession in the world so your point is moot!

Anyway, I've given up any hope that Lance will be a contributing member of the Pacers. He's just another Artest/Tinsley/Shawne Williams player that we're stuck with during their stupid years.

Sookie
01-25-2011, 02:13 PM
My guess is she just has a thing for guys who are young, dumb, and rich.

A lot of NBA players fit into this category. The team that they are on is irrelevant.

Paul is cute, he shouldn't need to pay anybody.

In fact, I think I don't understand that part of it the most. There's a ton of groupies that'll do this for "free" (obviously they expect the players to buy them..gifts and such..but it's not an arranged deal) and they get involved with Hookers? I can see it if they have wives and they want to be discreet, but a hooker like Candy..

90'sNBARocked
01-25-2011, 05:23 PM
^^ Yeah, I don't think this line of argumentation is appropriate for our board at all. I know 90s kind of started it but boy did you run with it!

So 90s...does that mean you're going to stop judging JOB's performance? :laugh:

LOL

The Lord knows my weakness :)

work in progress

90'sNBARocked
01-25-2011, 05:25 PM
Paul is cute, he shouldn't need to pay anybody.

In fact, I think I don't understand that part of it the most. There's a ton of groupies that'll do this for "free" (obviously they expect the players to buy them..gifts and such..but it's not an arranged deal) and they get involved with Hookers? I can see it if they have wives and they want to be discreet, but a hooker like Candy..

ding, ding, ding

no ***!

I guess there is no longer a fear of STD's

The sad part of it , is this "woman" is smart. Now she is blowing up all over the place

xBulletproof
01-25-2011, 05:26 PM
Now she is blowing all over the place

Fixed.