PDA

View Full Version : Tmac And Shaq TO DALLAS!?



JOneal7
06-20-2004, 05:21 AM
the plot thickens! now tmac and his ole oaf friend is trying to make a plan to get to the mavs! I honestly don't see it happening...LA would take to much for shaq and then the magic wouldnt accept crap from t-mac. Now tmacs saying he didnt want to be traded. But yet he's trying to get to dallas with shaq!? And does he really think if he goes to the suns...basically him/amare can do it all? because how does orlando do tmac for marion strait up? they would want JJ not jacobsen!? I think it's down to 2 teams the rockets and indy. And sadly i think the rockets win but why take on francis contract! it's cap suicide! no FAs for a while for orlando. But hey! there picking up Dwight howard in the draft (kill me) so they won't need anyone! he will so bust it won't even be funny!
wow this sucks, lol

Steveman
06-20-2004, 06:57 PM
Be nice to catch Finley from the fallout :)

MSA2CF
06-20-2004, 07:26 PM
Along with the 2004 Most Fanatical Poster, you should outright win the 2004 Most Grammarless Poster Award. :P

I don't see McGrady coming to Indiana, so it really doesn't matter to me what happens to him. Sorry. :neutral:

JOneal7
06-20-2004, 07:45 PM
kill yourself^^^^^^^^

Anthem
06-20-2004, 07:49 PM
kill yourself^^^^^^^^

Ahh, the civility of youth.

MSA2CF
06-20-2004, 07:52 PM
kill yourself^^^^^^^^

:laugh: Just funnin' around. Sorry if I offended you.

JOneal7
06-20-2004, 07:53 PM
lmao me to...hahahha

MSA2CF
06-20-2004, 07:55 PM
lmao me to...hahahha

Good, so now I won't be afraid to inform you that you misspelled "too."

:laugh:

Okay seriously though. What would it take to get Shaquille O'Neal in Dallas? They are not giving up Dirk.

Hicks
06-20-2004, 08:00 PM
Orlando trades: SG Tracy McGrady (28.0 ppg, 6.0 rpg, 5.5 apg in 39.9 minutes)
Orlando receives: SG Michael Finley (18.6 ppg, 4.5 rpg, 2.9 apg in 38.6 minutes)
Change in team outlook: -9.4 ppg, -1.5 rpg, and -2.6 apg.

Dallas trades: SF Antawn Jamison (14.8 ppg, 6.3 rpg, 0.9 apg in 29.0 minutes)
SG Michael Finley (18.6 ppg, 4.5 rpg, 2.9 apg in 38.6 minutes)
PF Antoine Walker (14.0 ppg, 8.3 rpg, 4.5 apg in 34.6 minutes)
Dallas receives: SG Tracy McGrady (28.0 ppg, 6.0 rpg, 5.5 apg in 67 games)
C Shaquille O'Neal (21.5 ppg, 11.5 rpg, 2.9 apg in 67 games)
Change in team outlook: +2.1 ppg, -1.6 rpg, and +0.1 apg.

L.A. Lakers trades: C Shaquille O'Neal (21.5 ppg, 11.5 rpg, 2.9 apg in 36.8 minutes)
L.A. Lakers receives: SF Antawn Jamison (14.8 ppg, 6.3 rpg, 0.9 apg in 82 games)
PF Antoine Walker (14.0 ppg, 8.3 rpg, 4.5 apg in 82 games)
Change in team outlook: +7.3 ppg, +3.1 rpg, and +2.5 apg.

TRADE ACCEPTED

Hicks
06-20-2004, 08:01 PM
Heh, if that happened Dallas could look like this:

Nash
Daniels
McGrady
Nowitzki
O'Neal

JOneal7
06-20-2004, 08:12 PM
wtf? Mac for Finley? and they wouldn't take mac for artest/harrington! that would be dumb...I Doubt that happens tho.

Hicks
06-20-2004, 08:14 PM
wtf? Mac for Finley? and they wouldn't take mac for artest/harrington! that would be dumb...I Doubt that happens tho.

I doubt it too; I was just screwin' with RealGM to see if a trade was even possible. Dallas has so many big contracts it was really easy.

JOneal7
06-20-2004, 08:40 PM
I doubt this happens....It's tmac to houston for francis and w/e else...SO STUPID...I swear...

Will Galen
06-20-2004, 08:45 PM
I think Shaq will wind up in Dallas, but I don't think TMac will. I think Walker and Jamison and maybe Danials would get Shaq. (I haven't bothered to see if it works cap wise.) I think Dallas will trade anyone but Nash and Nowitski.

If they did get Shaq and kept those two I think we would need TMac along with Artest and JO to have a chance. Maybe not. Shaq and Kobe, Payton and Malone, was susposed to be a sure thing.