PDA

View Full Version : Damn!



Hicks
05-16-2005, 01:33 AM
http://alternachips.free.fr/videos/bumperhit.wmv

SoupIsGood
05-16-2005, 03:43 AM
Yeah, someone up in Indy showed me that once. Pretty gruesome. He was trying to pull a prank and hit the guy with the door, or something, right?

Los Angeles
05-16-2005, 12:33 PM
I am so very glad we didn't have those little portable video cameras when I was that young and dumb. Like the time I fell from a bridge into the St. Joe River in South Bend, or the times my friends and I would throw cans of Aquanet hairspray into bonfires. And on and on and on.

No video = no proof that I was once a much bigger idiot than I am now.

Skaut_Ech
05-16-2005, 03:54 PM
HEre's what I could find about the idiot:

"In this case, "Mullet" (as his friends call him), survived after a month in the hospital. When this video was actually new, there was a forum up where he came on to answer any questions about the accident... but when the thread was avalanched with slams towards Mullet for being such a ing dumbass, they eventually closed it.

There is still this thread where a moderator had the chance to talk to the kid that taped the whole thing.... you can find it here: http://forums.nasioc.com/forums/sho...16&page=1&pp=25"

"Here are some of the highlights from the chat logs with the one guy who filmed the video:
Question: you should submit that tape to Max X or one of those shows
Answer: here is what really happend
Question: it'd be the GREATEST ONE EVER
Answer: i was the one who filmed it, me and my friends make videos, that day we were bored, and the person that fell out, named matt, nicknamed mullet. Say one of the kids, that he knew, and what he liked to do as a joke was smack them in the back of the head, they always do it to each other. So i thought it would be funny to film it, he rolled down the window and was gonna reach out and smack him, but since the new cars windows only go half way down, he couldent reach. So he opened the door, and was hanging onto the door, but..the kid on the bike swerved in closer, and mullet lost his balence after the door hit the back of his bike seat, and fell off. He dident die
Question: haha
Answer: hes still alive and well thank god
Question: was it ever in the papers or anything?
Answer: he was in teh hospital for almost a month having lots of surgery
Answer: no
Question: haha why not
Answer: the only thing that was recorded
Question: seems like something the media would cover
Answer: was teh police report
Answer: because of the insurance info
Answer: because his door hit the other car
Answer: which is why it shut so fast
Answer: we got off lucky thank god
Question: haha yeah

antipop59: You and your friends are Internet Celebrities!
pv8man999: i still have the original clip
pv8man999: full DV quality,non-rendered. also footage of mullet.

antipop59: Is the one on the net edited in any way?
pv8man999: no

pv8man999: i serisouly thought he was dead
antipop59: you must have been traumatized
pv8man999: i got so scared
pv8man999: yes
pv8man999: very
pv8man999: to this day me and my friends dont like to talk about it
antipop59: were you guys smoking weed? Someoen thought they spotted a cigarette or a joint in the passenger's hand I think
pv8man999: cigg

pv8man999: when i came up to him
pv8man999: he was still breathing
antipop59: was he just mangled?
pv8man999: but imagine every bone from your nose down broke
pv8man999: and 5 missing whole teeth on the street
pv8man999: no blood on the teeth
pv8man999: they ripped clean out
pv8man999: he was not consious
pv8man999: so i had to keep him on his side so he wouldent choke
pv8man999: the ****ign ambulance took 30 minutes to get tehre and the hospital wasn't far either.

antipop59: what about the bike kid/kids? One of them looked like he got a first-hand look at the impact
pv8man999: yeah he was pretty freaked out

pv8man999: also
pv8man999: yes
pv8man999: this really wasent ment to happen
pv8man999: it was justa freak accident
antipop59: lol I think that goes without saying
pv8man999: and for the rest of the people that say things like .."im glad hes dead he deserved what he got"...with out any facts...those people can go to hell
antipop59: well let's clarify one thing. The people who saw the video and made that kind of comment were under the [wrongful] suspicion that Mullet was attacking a random kid. If this had been the case, what would you think. I'm curious
pv8man999: well if that were the case if i were a random person and i KNEW thats what they were doing...i might have said something similar
antipop59: heh ok

antipop59: how does he look post-surgery?
pv8man999: he looks kinda the same exept fake teeth

Question: Do you have any pics of what it was like afterwards?
Question: Hospital, stiches, etc?
Answer: mullet has them
Answer: no damage was dont to the rest of his boddy
Answer: just his head
Answer: yeah i saw
Question: No ****?
Answer: wanna know something else that was amazing
Question: Whats that?
Answer: he had his glasses on
Answer: and they werent broken
Question: Were there people in the car that his head impacted with?
Answer: no
Answer: it was parked
Question: What kinda surgery did he need?
Answer: what do you mean what kind?
Question: Did he need skin grafts or anything?
Question: That had to mess up at least his lips or something
Answer: but a big chunk of his upper lip was missing
Question: Kinda like a cleft lip?
Answer: yeah
Answer: basically
Question: What vendetta did you have against the kid in the red shirt?
Answer: its just now we havea camersa
Answer: i dont have anything against him
Question: Did your friends have a grudge?
Answer: he knows us for our movie
Answer: and friends with mullet
Answer: no
Question: Why did mullet hang on to the door?
Question: He could have let go, and he would have been fine
Question: Man....that sucks
Answer: you know what, i asked him alot of times
Answer: to this day he doesent know
Answer: he still cant remember much

Hicks
05-16-2005, 05:13 PM
Ah, thank you. Now I can delete my 2nd post and :laugh: again. :D

SoupIsGood
05-16-2005, 05:21 PM
I am so very glad we didn't have those little portable video cameras when I was that young and dumb. Like the time I fell from a bridge into the St. Joe River in South Bend, or the times my friends and I would throw cans of Aquanet hairspray into bonfires. And on and on and on.

No video = no proof that I was once a much bigger idiot than I am now.

I know what you mean.... I managed to crack both of my wrists once.... but I ain't telling the story. :blush: